hersa hersa .

hersa

تنوع در خرید تشک برقی


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کرکره برقی چیست

درب شیشه ای اتوماتیک ، به درهایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به وسیله ابزارهایی که بر روی آن متصل است به اجرا در می آید و در مکان هایی مانند، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کاربرد سینی کابل و ویژگی های آن

سینی کابل

سینی کابل ، امروزه در صنعت الکتریکی کاربرد فراوانی دارد. سینی کابل پلی است که امکان حمل و نقل ایمنی سیم ها را فراهم میکند.این سیستم مدیریت کابل در اندازه و سبک های مختلف تولید میشود. انواع مختلف آن مانند: نردبان، گالوانیزه، pvc و غیره در بازار موجود است. از سینی کابل برای نگه داشتن کابل ها و سیم ها در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند!!!!

 

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

پوشش سرامیکی نانو

 

هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تجهیزات شنوایی


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۳:۳۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مرکز زیبایی و لیزر خوب در تهرانپارس

 

خدمات زیبایی و لیزر دکتر رضا شیرمحمدی ، لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، بخشی از خدمات تخصصی مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات لیزر جهت درمان بیماری های پوستی ، لاغری و تناسب اندام و زیبایی صورت ، رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی را به لیزر درمانی جلب می نماید .

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس :
خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی ، کاشت مو ، لاغری ، تناسب اندام و خدمات لیزر صورت و بدن می باشد . پیشینه لیزر درمانی به سال 1960 باز می گردد که با توجه به رشد تکنولوژی و فنی در زمینه لیزر ، این پدیده نیز دچار تغییرات تکاملی شده است . در حال حاضر لیزرهای متعددی در بخش های زیبایی و سلامتی افراد تولید و استفاده می شود . متقاضیان لیزر درمانی جهت زیبایی و لاغری به مراکز خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه می کنند . از خدمات لیزر درمانی می توان به لیزر موهای زائد ، پاک کردن تاتو ، از بین بردن لکه های صورت ، رفع جای جوش و زخم از روی پوست و لاغری توسط دستگاه های لیزر اشاره نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۷:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه تخصصی BMW در کرج

کشور آلمان در صنعت خودروسازی از جایگاه بالایی بهره مند است ؛ زیرا که خودروهای ساخته شده در این کشور دارای کیفیت ، تکنولوژی و طول عمر بالایی هستند  . مرسدس بنز، بی ام و و پورشه سه خودروساز آلمانی هستند که
محصولات آن‌ها از گران‌ترین و با ارزش‌ترین خودروهای دنیا شناخته شده و سالانه به کشورهای زیادی صادر می‌شوند .

بی ام و یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی است که از مهم‌ترین کارخانجات تولید خودرو در جهان می‌باشد. هر چند کیفیت محصولات، استحکام و قدرت بنز شهرت بالایی دارد ، اما ممکن است قطعات آن‌ نیز همانند دیگر خودروها سبب آسیب و خرابی شود که به تعمیر نیاز دارد ، اما به شکلی که قطعات و طراحی این خودرو از پیچیدگی‌های زیادی برخورددار است ، تعمیرات آن‌ باید توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام گیرد .

بی اِم‌ وِ (به آلمانی: BMW) که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: است و در فارسی معمولاً بی اِم‌ وِ خوانده می شود ، یک شرکت خودروساز آلمانی است ، که از تولیدکنندگان به اسم خودرو‌های لوکس و موتورسیکلت در جهان محسوب می شوند . دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاریم؟

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۳:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی به نام خدانشناس

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی به نام خدانشناس

Download New Album Ali Abdolmaleki – Khoda Nashnas

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)