hersa hersa .

hersa

مركز زيبايي و ليزر خوب در تهرانپارس

 

خدمات زيبايي و ليزر دكتر رضا شيرمحمدي ، ليزر و زيبايي در تهرانپارس ، بخشي از خدمات تخصصي مركز ليزر در تهرانپارس مي باشد كه با ارائه خدمات ليزر جهت درمان بيماري هاي پوستي ، لاغري و تناسب اندام و زيبايي صورت ، رضايت مراجعه كنندگان به كلينيك زيبايي را به ليزر درماني جلب مي نمايد .

خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس :
خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس ، خدماتي جهت جوانسازي پوست و زيبايي ، كاشت مو ، لاغري ، تناسب اندام و خدمات ليزر صورت و بدن مي باشد . پيشينه ليزر درماني به سال 1960 باز مي گردد كه با توجه به رشد تكنولوژي و فني در زمينه ليزر ، اين پديده نيز دچار تغييرات تكاملي شده است . در حال حاضر ليزرهاي متعددي در بخش هاي زيبايي و سلامتي افراد توليد و استفاده مي شود . متقاضيان ليزر درماني جهت زيبايي و لاغري به مراكز خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه مي كنند . از خدمات ليزر درماني مي توان به ليزر موهاي زائد ، پاك كردن تاتو ، از بين بردن لكه هاي صورت ، رفع جاي جوش و زخم از روي پوست و لاغري توسط دستگاه هاي ليزر اشاره نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۷:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعميرگاه تخصصي BMW در كرج

كشور آلمان در صنعت خودروسازي از جايگاه بالايي بهره مند است ؛ زيرا كه خودروهاي ساخته شده در اين كشور داراي كيفيت ، تكنولوژي و طول عمر بالايي هستند  . مرسدس بنز، بي ام و و پورشه سه خودروساز آلماني هستند كه
محصولات آن‌ها از گران‌ترين و با ارزش‌ترين خودروهاي دنيا شناخته شده و سالانه به كشورهاي زيادي صادر مي‌شوند .

بي ام و يكي از شركت‌هاي خودروسازي آلماني است كه از مهم‌ترين كارخانجات توليد خودرو در جهان مي‌باشد. هر چند كيفيت محصولات، استحكام و قدرت بنز شهرت بالايي دارد ، اما ممكن است قطعات آن‌ نيز همانند ديگر خودروها سبب آسيب و خرابي شود كه به تعمير نياز دارد ، اما به شكلي كه قطعات و طراحي اين خودرو از پيچيدگي‌هاي زيادي برخورددار است ، تعميرات آن‌ بايد توسط تعميركار متخصص و با تجربه انجام گيرد .

بي اِم‌ وِ (به آلماني: BMW) كه كوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بايِريشه موتورن وِركه» (به آلماني: است و در فارسي معمولاً بي اِم‌ وِ خوانده مي شود ، يك شركت خودروساز آلماني است ، كه از توليدكنندگان به اسم خودرو‌هاي لوكس و موتورسيكلت در جهان محسوب مي شوند . دفتر مركزي اين شركت در شهر مونيخ قرار دارد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعويض باتري گوشي آيفون و سامسونگ خود را به كجا بسپاريم؟

بدون شك گوشي‌هاي موبايل يكي از ابزارهاي مهم و مفيد براي ما محسوب مي‌شوند. پس نبايد متعجب شد كه تعويض و خريد قطعات اصلي اين گوشي‌ها و بخصوص باتري گوشي‌ موبايل يكي از دغدغه‌هاي كاربران و مصرف كنندگان اين تكنولوژي‌ها باشد. اين گوشي‌ها به انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض توسط كاربران در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي غير قابل تعويض كه امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند و كم‌كم جايگزين باتري‌هاي قابل تعويض مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند كه در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۳:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دانلود آلبوم علي عبدالمالكي به نام خدانشناس

دانلود آلبوم علي عبدالمالكي به نام خدانشناس

Download New Album Ali Abdolmaleki – Khoda Nashnas

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

۶ ترفند محرمانه دندانپزشكان براي جلوگيري از پوسيدگي دندان

استفاده از نخ‌دندان مانع از تضعيف دندان‌ها مي‌شود، چون به نقاطي از دهان دسترسي پيدا مي‌كند كه با كمك مسواك اصلا دسترس‌پذير نيستند. اگر هنوز نمي‌دانيد كه چه‌طور از نخ‌دندان استفاده كنيد، اصلا خجالت نكشيد و از دندان‌پزشك در اين مورد سوال كنيد.

بيشتر بخوانيد:

شايع‌ترين علل تغيير رنگ لثه‌ها
روش‌هايي براي جلوگيري از تشكيل جرم روي دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۹:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

پوسيدگي دندان

همه چيز در مورد پوسيدگي دندان را در ادامه ببينيد...
پوسيدگي دندان

بهداشت دندان

راه هاي جلو گيري از پوسيدگي دندان
همانطور كه ميدانيم دندان يكي از مهمترين اعضاي بدن براي گوارش غذا مي باشد و اگر غذا بدرستي جويده نشود براي هضم غذا دچار مشكلات گوارشي خواهيم شد.

منابع غذايي بسيار در پوسيدگي دندانها وجود دارند كه به تخريب دندان هاي ما كمك ميكنند مانند مواد غذايي شيرين,خوراكي هايي نظير پفك,بستني,سيگار,چايي,قهوه و .......


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۶:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)